add

line

החברה מספקת שירותי  call-tracking ו-call analytics המעניקים תובנות הנוגעות לאיכות המענה הטלפוני, איכות הקמפיינים הפרסומיים ושיפור איכות הלידים הנכנסים. מידע זה מאפשר קבלת החלטות מושכלות בנוגע לחלוקת תקציב הפרסום וההשקעה בערוצים שונים ובכך מהווה כלי שיווקי קריטי להצלחת הלקוח.

הבנת מקורות הפרסום המתאימים ללקוח ושיפור איכות השירות הטלפוני מתבצעת דרך מתן תשובות לשאלות כמו: מהי נקודת המוצא של הליד; מהם ערוצי הפרסום האפקטיביים ביותר ללקוח ספציפי; מהי איכות השירות שמוענקת לכל פנייה שהתקבלה כתוצאה מליד מצידו של צוות המכירות והשירות הטלפוני; איך אפשר לשפר את תסריטי המכירה; מה גורם לשיחה ארוך זמן רב יותר או פחות וקביעת חוקים המגדירים מהי שיחה איכותית.

אסרף-דובמן הקימו את החברה מאפס, בתהליך שכלל כתיבת תכנית עסקית, בניית מיתוג, הקמת האתר, בניית צוות שירות לקוחות ומכירות ותכנון קמפיינים בכל ערוצי המדיה, מתוך מטרה להזניק את החברה ולהביא אותה לידיעת כלל הציבור.

כיום החברה ממשיכה להתפתח ולשפר את ביצועיה באופן מתמיד.